Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tefekkür_ Düsünme_ Fikir Yürütme (Kar©glanin 10.06.2014 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 

Tefekkür Düsünme Fikir Yürütme

(Kar©glanin 10 Haziran 2014 Sali Vaazi)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَٱللَّهُ أَنزَلَ مِنَ ٱلسَّمَآءِ مَآءً فَأَحْيَا بِهِ ٱلْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَآ ۚ إِنَّ فِى ذَٰلِكَ لَءَايَةً لِّقَوْمٍ يَسْمَعُونَ

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Vallahu enzele minessemai maen feahye bihil erdza beade mevtiha, inne fi zalike la eayatenl likavmin yesmeuun.

sadakallahulaziym Nahl Suresi 65


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Allah gökten öyle bir su indirdiki (veya indiriyorki), onunla
dünya yokolmadan önce dünyayi yeniden canlandiracak. Öyleki, bu dahi,
Allahi bilmeniz için, Allahin ayetlerinden biridir. ki, o söz, ve eayaat
onun kavlini, sözünü dinliyenler icindir.

sadakallahulaziym Nahl Suresi 65


Allahümme salli ala muhammed mustafa. öyleki ey insanlik, onun

ümmetine merhameti yüzünden, onun soyu, bir oglandan, yani rahmandan,

yani babadan degilde, bir anneden yani, fatimadan devam etmekdedir. yani

rahim tecceliyatina sahip, ümmetine o kadar merhametli bir peygamber,

fatimaya ve soyunuda selam ve salat olsun. Nitekim güneşin temsili bir

misali kadin rahmindeki yumurta yani tavuk kuş yumurtasinin sarisi gibi,

yani güneş, Allahin azabinin degil, rahmetinin temisili misalidir.


öyleyse ona gidecegiz dedik, ona gitmek: önce anne babaya, sonra

dedeye, sonra sonra, en sonra iki cihanin güneşine, ve ciragini yakki,

güneşe yani, rahimdeki yumurtaya varmayan, ismail yildizinda dogmaz.

öyleyse önce güneşimize varmamiz lazimmiş, amma güneşe öyle füzeyle

gidilmez ucakla gidilmez, cin olmadan şeytan carpmayacan, yani önce

merküre, yani önce latif varlik haline dönecen, sonra merkürdeki cin

olcan, sonra güneşe gidecenki, ondaki bir ciragda sen olasin yani .


Güneş öyle hidrojen falan yakmaz. o, yani onun yakiti, etrafini

aydinlatan evliyalardir.iyi insanlarin hayirlaridir sevaplaridir o

güneşin aydinlik weren yedi beyza nuru ziyasi işigi.


etrafina fayda vermiynler kalirsa bu dünyada, o zaman artik güneş

dogmaz olur,cünkü senin güneş sandigin rabbinin rahmetidir merhemetidir

hayridir,iyilikler nereye gider sanirsin ey ahmak, nereye gider bu

iyilikler, hic düşünmezmisin. sevaplar enerji haline dönüyor, ve o

enerji nerde toplaniyor düşünmek yokmu, ey koca ahmak.


ve Zamanin sahibi kim ise, güneş onun adina dogar, yani güneş,

yani muhammed, en son zamanin sahibi kimse, o olarak dogar, her dogan

muhammed dogar kurali geregi, yani zamanin sahibi şimdi mehdi olduguna

göre, iki cihanin güneşi, yani güneşimiz şimdi mehdi ile dogup mehdi ile

batmakdadir ve yani sahibul zaman mehdidir. ve güneş dahi mehdinin

hayirlari ile dogar mehdi ile batar. ve sizler ona gidecek oldugunuza

göre, önce mehdiye varmalisinizki, mehdidende iceri olanlara

varabilesiniz.


Bir insani eger sigaraya aliştirirsan adam fakirde olsa parayi

cigara parasi ederde, yine icer o sigarayi. yine bir adami alkole

aliştirsan, adam hasta olur hem parasi gider, hem akli gider, yinede

icer o alkolu. yine adami eroine esrara aliştirsan, adam bunun kendini

bir gün öldürcegini bile bile, yine icer. yine bir adami zinaya

aliştirsan, o adamin helal olan karisi, en güzel bir kadin dahi olsa,

gider onu birakir, firsati bulunca kör topal biriyle dahi zina etmeye

kalkar. öyleyse eger, şer ve günah olan, böyle ahlak haline gelince,

yani alişkanlik yapinca ölümüne yapiliyorsa, hayir ve sevaplar dahi

böyledir. bir insan bir fakiri mutlu edince, bir hayvana yem verince su

verince, bir fakiri doyurunca giydirince, rabbinin önünde egilip

teşekkür ve hamd edince, yine namaz kilinca, oruc tutunca, zikir

cekince, kuran okuyunca, hac edince, zakat fitre verincede, ayni o şer

grubu olanlarin aldigindan daha fazla tat, ve lezet alabilir. ve bir

defa tadinca, o da onlari, bir daha birakmayacacak kadar sever. namazin

kokusunu ve faydasini gören biri, namazi terketmez. kuranin fayadsini

bilen biri, kurani terketmez, orucu bilen oruc tutar. öyleyse neden

insanlar alaca beynemaz oldular, bir namaz kilar, bir terkeder,

cumadaaaan cumaya, bayramdan bayrama namaza varir. niye orucuda

ramazandaaaan ramazana tutar ? cünkü onlar, onun yani, o ibadetin tadina

varmamiş, tadini almamiş, faydasini bilmemiş demekdir. şer ve günahlar

insanda ahlaki seyyie oldugu gibi güzel huy ve ibadetlerde ahlaki

hasenedir. bir insana temizligi ve hijyenin faydasini ögretsen, ve

mikroplarinda zararini anlatip, onlari ona göstersen, ve onu hasta

ettiklerini bizzat taddirsan, o adam artik o mikroplardan uzak durmayi

secmezmi hic. kim uzak durmaz ise ahmakdir ancak.yine katil ile arkadaş

olan birisi, bir gün o katilin işine gelmeyen bir hareket yapinca, onu

da öldürebilcegini hesap etmeli degilmi. ve kim Allaha asi gelen şeytani

dost edinirse, bir gün o dost sandigi şeytanin, onuda satacagini

bilmeli degilmidir.


öyleyse hayir işler, güzel ahlakli kimslerle beraber olmakla,

insanlara sirayet eder. Kötü ahlaklarda, hep bir şeytan askerinden

ögrenilir. ve nitekim Allahu Tealanin kuranda zinaya yaklaşmayin demesi,

zina edenlere yaklaşmayin manasinida icerir. cünkü mikrop pis yerlerde

cogalir kurali geregi, temizlik onun düşmanidir .ve pis ahlakli

insanlarin yaninda, cebinde, hep mikroplar ve maddi manevi pislikler

vardir. ve onlarla dost olmak, bir gün seninde, onun gibi,mikrobun biri

olmana sebeb olur. ve yine temiz mü(:::) Allah dostlari, ve salih

kimselerle beraber olman, seninde namazi, orucu, hacci sevmene sebeb

olur . bilki şunu, senin dostun arkadaşin, seni hayrami sevkediyor

şerremi? eger sen zulumetten yana isen, o zaman hayirli kimseleri

terket, onlardan sana zarar gelir.yine eger sen salih kimselerden isen,

ve temiz ve güzel şeyleri seviyorsan, o zaman seni güzel şeylere

sevkeden kimselerle dost olki, dünyada iyilik ve hayir cogalsin.ve

aydinlandigin her işik hüzmesini öyle nimet bilki, o işigin seni

aydinlattigi her bilgini, sende başkalarina yansitki, yani o salih

kimselerden ögrendigin iylikleri, sende yakinindakilere ögretki, zamanin

güneşinde çırağı olabilesin. sen yanki başkalari aydinlanabilsin, sen

ögren ve tadki ögrendigin ve taddigin güzellikler işigin olsun. ve

yaptigin hatalarln tecrübelerin, ve onlari terkedişlerinde seninde

yakitin olsun.


Ayşe annemiz akrep burcudur, ve onun iki kücük gezegeni vardir

birisi pluto, en geride yani yaşca muhammedden cok kücük, yani uzakda,

fakat muhammedin ikinci en sevgilisi yani dünyanin yanindaki mars.

hatice yani dünyamiz birinci, mars ikinci, sadece marsda su olmasi demek

ayşedende muhammedin soyunun devam ettginin alametidir. Eger su var ise

ve donmuş durumda ise onun icinde illa canli mikro oragnizmda var

demekdir. ve mikro oragnizma demekde, yani hayvanlar, insanin sifati

zatiyesi olan cbilliyatlaridir dedik. öyleyse ayşe annemizin gezegeninde

su olmasi, onun dünyada cibilliyatlar halinde yaşadigini gösterir, yani

onun ögrettigi hadisler demek, her birisi bir ahlak demek, ve her ahlak

bir hayvani temsil eder, ve o ahlakla ahlaklanan insanda, o zaman,

ayşenin cani olarak ruh ve hayat bulmuş demekdir.


Yine Neptünü iki uyudusu olmasi haniminin birinden iki tana üvey evladi oldugu


yine uranüsün alti cocugu vardir yine jüpiterin 12 uydusu oldugu

söyleniyor yani peygamberin diger hanimlarindan olan diger üvey

evlatlari ve süt annesi halime demek güneşimizi besleyen ana yildiz

demekdir.yani onun sütünden emmiş olmasi, hücrelrinin onun sütünden

meydana geldigini gösterir. yani peygamberimizin bir icinde dogdugu

yildiz varmiş amine annemiz, birde onu besleyen anne, yani onu besleyen

yildiz,annesi gibi göbeginde icinde degil, fakat dişda ve onun

parcalarindan oluşdugu yilldiz demekdir bu.yani bu sonradan muhammede

karişan bir yildiz demekdir bu. yani sistemimiz bazen diger halime

sisteminin icne girip cikiyormuş, yani samanyolu bir başka samanyolu ile

karişip tekrar ayriliyor. yani koezyon ve adisyon kurali: tebeşir

tahtada durur fakat ona karişmaz, fakat suya süt katarsan su ile süt

birbirine karişir. işde sistemimizde adisyon ve koezyon kanunlarinin

oluşabilmesi için gereken ilahi yasa, yani doga kanunu dedikleri, bu

yasanin olma sebebi, halime annemizdir, ve muhammedin onun sütünü emmiş

olmasidir..Ne Muhammedin aslindan nede ondan ayri, tahtada tebeşir gibi,

yine onun hücrelerinde yer almasi suya süt karişmasi gibi.


Yine gecen haftaki vaazdan arta kalan bir konuda Rabbimiz katinda

kiyametin dahi olmuş bitmiş olmasinin delilleri ise . Muhammed mirac

ettiginde ona cennettekiler gösterildi yine cehennemde azab cekenler

gösterildi. Kiyamet kopup sur üflenmden, haşr ve arasat meydani

kurulmayacak, arasat meydaninda hesap görülmeden, sirat köprüsünden

gecilmeyecek, sirattan gecmden, cennete cehenneme girilmeyecek ise, o

zaman Muhammed nasil olduda, ümmetinden azap cekenleri, cehenneme girmiş

vaziyette bulmuş olabilir. Demekki Rabbimizin katinda zaman ve mekan

diye bir şey yok, ve evvel ve ahir hepsi birlikte, ve muahmmed nasil

kiyameti bilmemiş olsun ki, muhammede kiyamette gösterilmiş, yine

kabrimden ilk ben kalkarim hadisi gösteriyorki, haşr ve arasat meydanida

gösterilmiş, yani o zamana götürülmüş muhammed. Kendini kendi gözleri

ile film seyreder gibi seyretmiş. ve bu da demek olur ki Muhammed bir,

degil binlerce Muhammed var, ve Muhammed haşrdaki muahmmedi gördü,

sirattaki muahmmedi gördü, yine cennettekini gördü, yine cehhennemide

bir nebze yanmadan sönmeden gezdi gördü. ve Bu demekki Muhammed bizatihi

bütün Bedeni ile mirac etdi ve bu kainatin dişina taşdi demekdir.bu

kaintta olanlari ancak kainatin dişina cikipda bakan görebilir. yani bir

olaya şöyle geriye cekilip bakarsan, bütün gelen giden, vuran, döven

dövülen görülebilir degilmi! öyleyse miracda muhammedin kainatin dişina

cikarildigi zaman dilimi demek, ve zamaninda mekaninda üstündeki bir

makam, makami mahmud budur.


ve rivayet olmuşdurki kiyamet koptukdan sonra yani sur üflenice

herşey biter ve ikinci sur üflenice gökten meni şeklinde bir yagmur

yagar ve insanlar toprakdan ot biter gibi bitip dirlilrler, ve

başlarindaki toprklari silkelerler buyruluyor. ve baştaki ayet teki işde

o sudan bahsediliyor ve o su kainat yok olmadan önce, onu dirltecekmiş

yan,i misali nisan yagmurlari amma, onun asli işde haşr ve öldükden

sonra ikinci sur ile dirilme, ve sonra hesap görülme, ve insanlar

cennete cehenneme gidince bu kainat yok edilcekmiş yani, ayette ne

deniyor "beade mevtiha feahya" ödükten sonra dirilten su, ve bu ayetin

ebcedini hesap edecekdim amma, bu haftaki vaaz da burda sona erdi artik

bu vaazdan gelcek haftaya devrediyoruz onuda.


Allahümmahşuruna fi zümretissalihiyn.


Rabbim o günde bizleri salihlerle bereber haşreyle bir araya getir.


Yani bugün dahi bizleri salihlerle bir arada tutki iyilik ve

hayir tarafindan olabilelim. Allah muhafaza, birde rahmetin icinde

olupda azap ceken, rahmetin icinde, rahmettten nasibi olmayan ahmak ebu

leheb varki bizi onunlada bir artaya getirme ya Rabbi.


işe onun zümresi bu gün, Mehdiye eripde, mehdinin faydasini

göremeyen ahmak demekdir. Mehdiden yani hidayetin anahtari oilan elhadi

el mehdi hidayetin ismi mef ulu olan Hz. Mehdiden, hidayetten fayda

görmeyen, kalbinin kapisi mühürlü ahmaklar zümresi, imanini kurtaramayan

ahmaklar demekdir.


Rabbim, müminleri: onlarin yaninda yöresinde fikrinde olmakdanda muhafaza buyursun

Amiyn.

elfatiha maassalavat


Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 10.06.2014 Sali

Original Kar©glan






Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)